YOBAZLAR İHSAN HOCA'YI ÖLÜMLE TEHDİT ETTİ!

Akıl, ilim, irfan sahibi aydınların bir numaralı düşmanları yine iş başında. Halkın sevgilisi İlahiyatçı-Yazar İhsan Eliaçık’ı twitter’dan ölümle tehdit ettiler. İşte o twitler...

13 Eylül 2013 Cuma 12:28
YOBAZLAR İHSAN HOCA'YI ÖLÜMLE TEHDİT ETTİ!

İslamcı yazar İhsan Eliaçık’a twitter’dan ölüm tehditi yapıldı. @yobazindibi adresli, “Talip Gümüş” isimli bir twitter kullanıcısı İhsan Eliaçık için “İhsan Eliaçık’a suikast düzenlemeye karar verdim. Nerde lan benim sınaypırım” şeklinde bir tweet attı.


Yazar Eliaçık bu tehditi twitter adresinden “Cehalete asla teslim olmayacağım. Bunlar konuşmadan anlamaz,eline İbrahim'in baltasını alıp devireceksin putlarını. Bana suikast düzenlemeye karar vermiş, ilan ediyor, buyurun…” diyerek paylaştı. 


Eliaçık’ın bu mesajla söz konusu tehditi kamuoyuna duyurması üzerine, @yobazindibi adresli kullanıcı söz konusu tehdit mesajlarını sildi. 

İŞTE İHSAN ELİAÇIK’A ÖLÜM TEHDİTİ İÇEREN O TWEETLER…

yuzdeyuzhaber

Son Güncelleme: 13.09.2013 12:37
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
ahmet temiz 2013-09-13 13:16:14

dün o konuşmanın içerisindeydim şaka ve espiri öanasından söylendiği ap açık ortada bunlarla ayak duramıyacak böyle bir tehdit kabul edilemiyecrk kadar saçma nerde şan snijperım gülünç ve espiri olarak söyledi

Avatar
T.C. vatandasi 2013-09-13 13:18:20

ihsan eliacik kim ki ona suikast duzenlemeye kalksinlar adam saka yapmistir bu da kendini birsey zannedip hemen atlamistir "yetisiiiiin caniiiiiim capulculaaar bana suikast duzenleyecekler nerdesiniiiiz..." hic gulecegin yoktu ama yinede guleyim bari :)

Avatar
Cevat Kelle 2013-09-13 13:31:54

28 Subatta karilarini eyleme gonderen OC larindan ne bekliyorsun ?? Erkekler evde karilar protesto da o gunku polisler basortulerini cekiyordu bugun polisin arkasinda palalarla..ne bekliyorsunuz ki bu OClarindan ??

Avatar
erol soysever 2013-09-13 13:39:31

turan dursun gibi yiğitleri öldürürler o yobazlar, senin gibi teşhircileri değil...

Avatar
hakan osmanlioglu 2013-09-13 15:11:37

Cevat kelle. Kellen govdene agir geliyor diycem ama ici bok dolu kelle fazla agir gelmez govdene.

Avatar
Zafer Salafi 2013-09-13 15:21:53

söz şimdilik sizinelinizde. resulullah ( s.a.a.) şöyle buyurmuştur;

insanların aldanacağı seneler gelecek ;
o devirde yalancılara inanılacak , doğru söyleyenler yalanlanacak .
haine güvenilecek , güvenilir insana ihanet edilecek
önemsiz kişiler genel konularda konuşacak. siz şimdi genel konularda konuşun ve halkı saptırmaya devam edin şeriat gelince bakalım sizi kim konuşturacak bakalım o zaman da yine böyle aydınlık olabilecekmisiniz... zindiklar...

Avatar
nevzattereci 2013-09-13 16:45:14

ihsan hocam,geçmiş birçok olaylara baktığımzda,laik kemalist,marksist derin yapılı örgütler yaptığı katliamları müslüman camianın üzerine yıkmışlardır,size bir zarar gelirse onlardan gelir bence

Avatar
osman dincer 2013-09-13 21:07:25

ne fark eder öldüren mücahit ölende şehit olacak, şaka bir tarafa allah adına akıttığı kanın onu cennete götüreceğini sananlar şeytanın işini yaptıklarını anlamayacak kadar geri zekalı olması lazım.