NUSAYBİN'DEN OLAY MEKTUP...

" Biliyorum, çoğunuzun umurunda değil ancak, ben gene de bilin istedim.."

08 Nisan 2016 Cuma 16:50
NUSAYBİN'DEN OLAY MEKTUP...

 İşte o mektup: “Az önce Nusaybin’de verilen 33’üncü şehidimizin otopsi işlemelerini tamamladık, kefenledik, dualarla tabutuna ve morga koyduk. Rengini, içine koyduğumuz şehidin kanı gibi şüheda kanından almış al bayrağa sardık. Yarın Allah nasip ederse uğurlama törenini yapıp memleketine uğurlayacağız.Bu operasyon nedeniyle her gün şehit haberlerini alıyorsunuz. Biliyorum, çoğunuzun umurunda değil ancak, ben gene de bilin istedim... Burada, Çanakkale’de yaşanan muharebelerin bir benzeri yaşanıyor. Hatta daha da acıklısı.

EVİN BİR ODASINDA ASKERLER, DİĞER ODASINDA TERÖRİSTLER

Aynı evin bir odasında askerler, diğer odasında teröristler. Asker, “Teslim ol lan şerefsiz” derken, terörist de “Sen teslim ol TC’nin p...” diye cevap veriyor. Hani Gazi Mustafa Kemal, Çanakkale’nin nasıl kazanıldığını anlatırken “Mevziler arası 5 metre...” diye anlatmaya başlar ya, aynen yaşanıyor şu anda.Daha da acıklısı; bu gün yaralananlar, yarın belki de siyasi bir manevranın gereği olarak, hayata dönüş operasyonu sonrası yargılanan jandarma subayları gibiAvrupa İnsan Hakları Mahkemesi’nde cezalandırıla-bileceklerini biliyorlar. 24 Temmuz 2015’ten bu güne terörle mücadele ediyoruz. Hem de kararlılıkla. Sonuna kadar gideceğiz. Tek bir barikat, tek bir terörist kalmayana kadar. Kökünü kazıyacağız. 4 TABUR ERİDİ Her gün kararlılıkla eksilmeye devam ediyoruz. Mesela Sur... Harekât iki taburla başlamış, bir an önce bitirilsin talimatıyla 18 tabura kadar çıkmış ve 14 taburla bitirilmiştir. Nerede 4 tabur diye sorarsanız, 67 şehit, 500’ün üzerinde yaralı... Ki bu da 4 JÖH taburunun operasyon toplamı eder. Sizi şehitliklerde ve hastanelerde bekliyorlar. Sorabiliriniz inanmıyorsanız. Gerçi ziyarete gider misiniz oralara bilmiyorum ama... DOKUNULMAZLIK İSYANI
Ey Necip Türk Milletini yönetenler... Ey Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin kıymetli vekilleri... Terörle mücadeleyi kararlılıkla yürütmek adına kaç tane yasa, kaç tane yönetmelik çıkardınız?.. Teröre alenen destek verdiği bilinen kaç vekili cezalandırdınız?.. Korkma sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak... Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak... Bence de korkmayın. Ama artık bir parça endişelenmeye başlayıp harekete geçerseniz iyi olur. Zira her geçen gün kimi ocaklar sönüyor. Size de ateş düşebilir. Elimden ne gelir demeyin. Bir mesaj atın mesela. Tanıdık tanımadık tüm yöneticilere...” Mektup böyle bitiyor. Yazanın isteğini kıramadım, düşündüm ve sizlerle paylaşmak istedim."

yuzdeyuzhaber





Son Güncelleme: 11.04.2016 01:33
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
sözde kardeş (kürt) 2016-04-08 23:43:46

Bir kürd olarak yazılan veya kurgulanan yazıyı okurken inanın etkilendim. Fakat yıllardır binlerce yasa-kanun, milyonlarca ölen insan ve kaybedilen milyarlarca paranın yanında ülkeyi yöneten siyasetçilerin pratiğinde olduğu gibi siz de aynı yol ve yöntemi çare olarak görüyor gibisiniz. Yani; savaş, kan, gözyaşı, talan, imha, yoketme vs.vs... Yaklaşım 40 yıldır aynı yol aynı yöntem ile fakirin fukaranın mazlumun kanı üzerinden, göğsünü silahlara siper eden aç ve mecbur bırakılmış insanların akan kanları ile yetim ve öksüz kalan çocuklarının geleceğini karalayanlar; bankalar, hastaneler zinciri, gemiciklerden filo yapan çocukların babaları saray sultanılığı (başkalık) için asırlardır kardeş kardeşi vuruyor... Ve bugüne kadar Turgut Özal'dan başka hiç bir siyasetçi bu sorunu çözmede gerçekçi ve doğrucu yaklaşmadı... Bu yüzden olcak ki onu hemen ortadan kaldırdılar.

Sonuç olarak ya bizde geçen 40 yıl gibi asacam-kesecem-biçecem diyerek gelecekteki 40 yılı çocuklarımıza cehennemi yaşatacağız, ya da başta türk halkı paralı yandaş havuz medyasını izlemeyi bırakıp insani ve vicdani empati kurarak kardeşim dediği kardeşine kardeşçe eşit haklar ile bu ülkede cenetti yaşayacağız... Bu duygularla umuyor ve diloyorum ki odunu mazlum insanların kemiklerinden olan kor ateşin üzerine tokalaşan kardeşlerin avucundan akan teri ile söndürürüz.

Barış ve kardeşlik duygusu ile selam ve saygılar...

Avatar
Ramazan yüce 2016-04-10 15:36:45

Mektubu bastan sona kadar harfi harfine okudum yandaş havuz medyasının yayinlamaya g©tü yemedigi
Bir itiraf evet turk isgalci zihniyeti
KÛRDİSTAN'In kutsal toprağından elini çekmediği sürece hak hukuk eşitlik çerçevesi olmadan KÜRT halkı barbar türk devletinin kolluk gucleri ve saray soytarısı kerdoganin basinda ki siyasi akildan.yoksun beyinlerle kanımızın son damlasına kadar savaşacağız
Dilimizde yaygınlaşan ve onder apo'nun GENÇ BAŞLADIK GENC BİTİRECEĞİZ sloganına bizler de ÖZGÜR ÖNDERLİK REHBERİNDE ÖZGÜR KÛRDİSTAN'I inşa etmek icin her dem alanlarda olup barbar tc devletini KÛRDİSTAN'In kutsal toprağından atana dek tanka topa kimyasala karşı
Keleş taş molotof ve yuregimizle direneceğiz

Yan azadi yan ji neman

Avatar
A polat 2016-04-10 22:53:30

hec bir asker olsin yada ozel tim olisin polis olsin kimse kendini sorgulamdi biz ne yapiyoriz kimin icin savasiyoriz karsmizdaki bburasi kimin topraklari kimlerdir bunlar birleri bunlari kandirmis ya vetan ugurina diyor yada bayrak uguruna diyor basika halkin topraklar dan katliyam yapiyolar hele soz konusu kurt halki oldumu durmular dahda cok cok zorlasiyor yazik oliyor iki tarfada kurtler o topraklardan sizi bitrecek aglnizi basniza alin bosi bosina olmeyin bir kurt kadin kalisa bila o topraklardan sizi bitrecek

Avatar
A polat 2016-04-10 23:51:54

Arkdaslar kurtler turkler tikat edin burdan bazi fasist irkici mileyci kendini bilmiyen yobazlarla muhtab olmayin bunlar turk felanda deyiler bunlar birer devsirme kimki ollere sevinyorsa kimki katlyamlari alkisliyorsa kimki annalarin goz yasinin toklmesni istyorsa kimki cociklari oldryorsa onlar dunyanin asaglik insanlari birleri kalkiyor turkligin arkasina bayragin arkasina muslmanligin siginyor bu nasil devlet kendi vetandasin evlerin havan mermlerile yikmak baskasnin malina el koymak kamulastrmakmi bumu adlet bu devletlik ve birde adlet istiyen baris istiyenleri vetandas liktan cikrtmak bu adket deyil tam bir hitler rejmidir

Avatar
Erol özcan 2016-04-08 22:02:22

Bu ülkeyi yönetenler biraz vicdaniz varsa eğer gerekeni yapmalıdır yazık bu vatan evlatlarına görev de olan tüm kolluk kuvvetlerini Allah korusun

Avatar
Gkslns 2016-04-08 22:56:24

İnşaat mı bu çabuk bitirin. Siyasi bir söylem. Bırak asker en az zayiatla bitirsin. Herkes sizin gibi şehit olmak istemiyor olabilir.

Avatar
Kurdistan 2016-04-09 04:40:25

Allah mazlum kürt halkının yar ve yardımcısı olsun.. zalim devlet yöneticileri helak etsin parayla insanları canına kasteden yerin dibine batsın inşAllah. ... yarabbim sen o mazlumların. . Yetimlerin hakini zalimlere bırakma inşAllah. ... amin

Avatar