ESKİDEN İLAÇ OLARAK KULLANILIYORMUŞ!

Her zaman kullandığınız yiyeceklerin dünya üzerinde farklı bir şekilde kullandıklarını ve farklı yetiştirme koşulları olduğunu biliyor muydunuz? İşte tükettiğiniz yiyeceklerle ilgili daha önce duymadığınız bilgiler...

ESKİDEN İLAÇ OLARAK KULLANILIYORMUŞ!

Her zaman kullandığınız yiyeceklerin dünya üzerinde farklı bir şekilde kullandıklarını ve farklı yetiştirme koşulları olduğunu biliyor muydunuz? İşte tükettiğiniz yiyeceklerle ilgili daha önce duymadığınız bilgiler...

30 Mayıs 2018 Çarşamba 00:52

KETÇAP

1930'lu yıllarda ketçap ilaç olarak kullanılmıştır. Çinlilerin bir icadıdır. "Ke" şeklinde telaffuz edilen domates ve güney Çin'de "dshap" şeklinde telaffuz edilen "su" kelimelerinin birleşmesinden oluşmaktadır.

PATATES

İçeriğindeki su ve kimyasallar dolayısıyla patates, Wi-Fi sinyallerini çekip yansıtabilir. Dolayısıyla internetiniz daha iyi çeker.

PEYNİR

Dünyada en çok çalınan yiyecek peynirdir. Her yıl yüzde 4'ü kayboluyormuş.

FISTIK EZMESİ

Bilim insanları yüksek karbon içeriğinden dolayı, fıstık ezmesini elmas haline getirmeyi düşünüyor.

SARIMSAK

Sarımsak, içerdiği kimyasallar nedeniyle, uzun süre direkt cilde temas ettiğinde üçüncü dereceden yanıklara neden olabiliyormuş.

yuzdeyuzhaber

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ryan 2018-06-07 14:06:59

Şu anda her Türlü, İşletme Kredileri, Kişisel Krediler, Araba Kredileri, Tarımsal Krediler veya Proje finansmanı için% 3 Kredi sunuyoruz? Düşük bir kredi puanınız olsa ve yerel Bankalardan veya herhangi bir finans kurumundan Krediler almakta zorlanmasanız bile, dünya çapındaki şirketlere ve bireylere borç konsolidasyonu sağlıyoruz. ve şimdi bankanızla veya başka bir finans kurumunuzla uğraşmakta zorlanıyor musunuz? Eğer acil bir kredi gerekiyorsa Evet
(ryanloaninvestment001@outlook.com) Her Türlü Krediyi Veriyoruz.

Avatar
ameht 2018-06-21 07:00:11

Bir kredi veya mali yardıma mı ihtiyacınız var?
Sana maddi yardım edebilirim. Eğer borç para almak istiyorsanız, e-posta yoluyla bana ulaşın: privatefrim3@gmail.com

Avatar
ameht 2018-06-21 07:06:52

Bir kredi veya mali yardıma mı ihtiyacınız var?
Sana maddi yardım edebilirim. Eğer borç para almak istiyorsanız, e-posta yoluyla bana ulaşın: privatefrim3@gmail.com

Avatar
ameht 2018-06-21 07:07:31

Bir kredi veya mali yardıma mı ihtiyacınız var?
Sana maddi yardım edebilirim. Eğer borç para almak istiyorsanız, e-posta yoluyla bana ulaşın: privatefrim3@gmail.com

Avatar
peter jade 2018-06-26 02:59:33

Krediye ihtiyacınız var mı? Bir krediye ihtiyacınız varsa, lütfen bana e-posta 3kredi@gmail.com veya whatsapp +917338373370 aracılığıyla ulaşın

Avatar
MR: CHRISTIAN DAVID ŞARKI 2018-10-03 09:25:44

Finansal problemlerinizi çözmek için acil bir kredi ihtiyacınız var mı? Biz İş Kredileri, Kişisel Krediler, Ev Kredileri, Ödeme Kredileri, Düğün Kredileri, Öğrenci Kredileri, Araba Kredileri, Banka Kredileri ve Kredi Ödemek için Kredi sağlar. Ne kadar kötü olduğunu biliyorum
Kredi puanı. Size hala ihtiyacınız olan kredi miktarını sunabiliriz. Kara listeye alınmış müşteriler için de kredileri onaylıyoruz. Eğer ilgileniyorsanız lütfen bizimle iletişime geçin ve şimdi başvurun

SAYGILARIMLA
MR: CHRISTIAN DAVID ŞARKI
infosun kredi servis şirketi
İLETİŞİM EMAIL :: us: infosunloanservice24@gmail.com
WHATS-APP İLETİŞİM +918553623485

Avatar
MR: CHRISTIAN DAVID ŞARKI 2018-10-04 13:55:40

Finansal problemlerinizi çözmek için acil bir kredi ihtiyacınız var mı? Biz İş Kredileri, Kişisel Krediler, Ev Kredileri, Ödeme Kredileri, Düğün Kredileri, Öğrenci Kredileri, Araba Kredileri, Banka Kredileri ve Kredi Ödemek için Kredi sağlar. Ne kadar kötü olduğunu biliyorum

Kredi puanı. Bireyler için% 3 faiz oranıyla düşük faiz oranlı Refinancing Kredileri. (İLETİŞİM E-POSTASI: :( infosunloanservice24@gmail.com) NUMARA +918553623485

Size hala ihtiyacınız olan kredi miktarını sunabilir. Kara listeye alınmış müşteriler için de kredileri onaylıyoruz. Eğer ilgileniyorsanız lütfen bizimle iletişime geçin ve şimdi başvurun

SAYGILARIMLA

MR: CHRISTINA DAVID ŞARKI

infosun kredi servis şirketi

İLETİŞİM EMAIL :: us :( infosunloanservice24@gmail.com)

WHATS-APP İLETİŞİM NUMARASI +918553623485