Bir Hafta Boyunca Soğan Suyu İcerseniz...

Her derde deva olarak bilinen soğanın suyunu bir hafta boyunca düzenli içerseniz vücudunuzda ne gibi olumlu etkilerin olabileceğini hiç düşündünüz mü? Peki, soğan suyunun ne gibi faydaları vardır? Sizler için bu soruların yanıtlarını araştırdık. İşte bir hafta boyunca soğan suyu tüketmenin faydaları...

Bir Hafta Boyunca Soğan Suyu İcerseniz...

Her derde deva olarak bilinen soğanın suyunu bir hafta boyunca düzenli içerseniz vücudunuzda ne gibi olumlu etkilerin olabileceğini hiç düşündünüz mü? Peki, soğan suyunun ne gibi faydaları vardır? Sizler için bu soruların yanıtlarını araştırdık. İşte bir hafta boyunca soğan suyu tüketmenin faydaları...

14 Temmuz 2018 Cumartesi 23:01

A, B6, B-Kompleks, C vitaminleri, demir, folik ve potasyum açısından zengin olan soğanbirçok hastalığın semptomlarını önler. Uzmanlar düzenli tüketilen soğanın vücudumuzu zararlı bakterilere karşı koruduğu gibi vücudumuzda bulunan zararlı hücrelerin sayısın da azaltığını vurguluyor.

- Kozmetik ürünlerin, ilaçların ve çevresel faktörlerin neden olduğu saç dökülmesini ve saç kıran hastalığını önler. İçerdiği B6 minareli saç dersinin hasara uğramış hücrelerini yeniler. Saç hacmini güçlendirerek ışıl ışıl bir görünüm kazanmasını sağlar.

- Güçlü antioksidan ve antibakteriyel maddelere sahip soğan, vücudumuzda oluşma ihtimali olan enfeksiyon bakterilerinin neden olduğu üst solunum yolu hastalıklarının riskini azaltır.

- İçerisinde bulunan selenyum minareli bağışıklık sistemini güçlendirerek, kanser hücrelerine karşı savaşmasını destekler. Aynı zamanda alerjik durumların yaşanma olasılığını engeller.

- Bir hafta boyunca düzenli tüketilen soğan suyu, karaciğerdeki yağ oranını azaltır. Böylece akne ve yağlı sivilcelerin oluşmasını önler. Aynı zamanda cildin alt katmanında bulunan dermis tabakasındaki gözenekleri temizleyerek cildin nefes almasını sağlar.

- Yapılan araştırmalarda soğan suyunun kan basıncını dengelediğinden; damarı sertleşmesi, kalp rahatsızlıkları ve yüksek tansiyon gibi hastalıklarına yakalanma riskini aza indirdiği gözlenmiştir.

- Soğanın içerisinde bulunan GPCS adı verilen madde kemiğin daha güçlü olmasını sağlar. Bu yüzden gelişim çağındaki çocukların, hamile kadınların ve yaşlıların düzenli tüketmesi gerekir. Ayrıca yapılan araştırmalarda soğan suyunun, kemik kırılmasını onarmada da yüzde 70 destek olduğu tespit edilmiştir.

- Bazı kadınlarda adet sancıları oldukça yoğun geçer, bazılarında ise bir takım sağlıksorunlarından dolayı adeti gecikir. Düzenli tüketilen soğan suyu bu iki sorununda yaşanma olasılığını azaltır.

yuzdeyuzhaber

Son Güncelleme: 16.07.2018 01:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aydin Ertan 2018-07-17 11:32:32

Dünyanın Amerikan kısmından bir kredi almaktan dolayı çok mutluyum, kredi başvurunuz için Bay Wilson Jones'la iletişime geçmek için her şeyden önce mali yardım almanızı tavsiye ediyorum. Borçlarımı ödemek için 100.000 liralık krediye ihtiyacım vardı ve faturalarımı ödemek için kredi başvurumu için onunla temasa geçtim ve kredimi başarılı bir şekilde aldım. Krediniz için lütfen e-posta ile iletişime geçin:

E-posta adresi: creditfinancierhome@gmail.com

Avatar
Ahmet 2018-08-06 13:53:14

Krediye ihtiyacınız var mı? Bir krediye ihtiyacınız varsa, lütfen bana e-posta yoluyla ulaşın privatefirm3@gmail.com

Avatar
hassan yekter 2018-08-16 14:42:38

Bir hayat kurtarmak, böbrek donörü olmak ve iyi ücret almak

Herkese merhaba, ben Doktor Hassan'ım ve finansal durumunuzu değiştirmek, bir böbrek donörü olmak ve bir hayat kurtarmak ve hala iyi bir ücret almak isteyeceğinizi bilmenizi isterim. Sağlıklı olduğunuzu biliyorsanız, sadece bir böbrek satmaya veya bağış yapmaya hazırsınız (ödeme, seyahat masrafları için ödenen tüm masraflarla birlikte 500.000 dolar), bugün hastanemde bir bağışçı haline gelir. Daha fazla hayatın her gününü kurtardığımız için acilen böbreklerden bağışlara ihtiyacımız var.
Talebinizi bana bugün yazın e-posta: (doktoryekterkidneytransplant@gmail.com)
Not: ameliyat ve sadece sağlıklı insanlar seyahat etmeye hazır

Doktor Hassan Yekter.
doktoryekterkidneytransplant@gmail.com

Avatar
Dr Billy 2018-08-27 16:10:11

BILLYWILLFRED ÖĞRETİM HASTANESİ'ne hoş geldiniz.

Tüm finansal sorunlarınızın üstesinden gelmek için böbreğinizi satmakla ilgileniyorsanız, uluslararası hastalara tedavi aramak için ücretsiz ve zorunlu yardım sunmuyoruz.
dünya standartlarında doktor. Bir böbrek almak ister misin
böbreğini satmak? Böbreğini satmak için bir fırsat bulun
paranın paranın büyük olması ve ne yapacağımı bilmiyorum, bugün bizimle iletişime geçin ve böbrekleriniz için iyi miktarda para sunacağız.
Biz kalp cerrahisi, omurga füzyon cerrahisi, mastektomi sleeve ameliyatı ve diğer büyük ameliyatlar gibi birinci sınıf tıbbi tedavi için uzmanlaşmak. Via E-posta ile iletişime geçerek kendinize yardımcı olun: Billywillfred39@gmail.com
Acil cevabınızı bekleriz İyi şanslar

Avatar
sweeney 2018-09-15 07:07:36

Merhaba

Bu şirkete bu şirkete hoş geldiniz. Biz sadece% 3 faiz oranı için kişisel kredi ve işletme kredileri veriyoruz 2.000 ABD Doları'ndan 5000.000 $ 'a kadar Krediniz İşiniz için bir krediye ihtiyacınız varsa, en kısa sürede bizimle iletişime geçin. Başvurunuz tamam.

Daha fazla bilgi için bu e-posta ile bize ulaşın: ( danielsilva59491@gmail.com ).

Teşekkürler.
Bay Daniel Silva.

Avatar
JIM BUFFER 2018-09-19 13:46:22

Bir iş adamı mı yoksa kadın mı? Kendi işinizi kurmak için paraya ihtiyacınız var mı? Borcunuzu ödemek veya faturalarınızı ödemek ya da iyi bir iş kurmak için krediye ihtiyacınız var mı? Projenizi finanse etmek için paraya ihtiyacınız var mı? E-posta: (trustfunds804@outlook.com) Dünyanın her yerine (Bireyler, Firmalar, Emlakçılar ve Kurumsal Kurumlar) her alanda ve% 3'lük mükemmel faiz oranlarında garantili kredi hizmetleri sunuyoruz. Başvuru ve daha fazla bilgi için aşağıdaki e-posta adresine cevap gönderin: {trustfunds804@outlook.com}