İsteyeceği Görev Belli Oldu!

Yeni sistemle birlikte başbakanlık koltuğunun tarihe karışmasının ardından Binali Yıldırım'ın Meclis Başkanlığını istediği ileri sürüldü.

İsteyeceği Görev Belli Oldu!

Yeni sistemle birlikte başbakanlık koltuğunun tarihe karışmasının ardından Binali Yıldırım'ın Meclis Başkanlığını istediği ileri sürüldü.

Tuncay
Tuncay
27 Haziran 2018 Çarşamba 13:36

AKP'de yeni kabineye ilişkin tartışmalar devam ederken, milletvekili seçilen bakanların istifa edip etmeyeceği merak konusu.

AKP'nin yeterli vekil sayısına ulaşamaması nedeniyle istifa gibi bir tercihin olmayacağı belirtilirken, eski bakanların yeni dönemde Meclis'te nasıl bir rol üstleneceği merak konusu.

Hürriyet'ten Abdulkadir Selvi, "Başbakan Binali Yıldırım’ın Meclis Başkanlığı’nı istediği biliniyor. Ama dünden itibaren cumhurbaşkanı yardımcılığı konuşulmaya başlandı. Meclis Başkanlığı için Binali Yıldırım’la birlikte Hayati Yazıcı ve Bekir Bozdağ isimleri de gündemde" derken, Milletvekili seçilen bakanların istifa etmesi yönünde güçlü bir eğilim yok, daha çok teknokrat eğilimli bir kabine konuşuluyor. Bakanların Meclis’te komisyon başkanlıklarına getirilmesi üzerinde duruluyor ama bu konuda karar netleştirilmiş değil" ifadelerini kullandı.

yuzdeyuzhaber

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
pluto lorenzo 2018-06-28 22:45:09

Orijinal ve Hızlı Kredi mi arıyorsunuz? Kredi koşullarımız 6 ay ile 300 ay arasında değişmektedir ve faiz oranımız sadece% 4 faizle başlamaktadır. Güvenlik, mülkün kendisinde ve Borçer'in deneyime dayalı, projeyi zamanında ve bütçeyle tamamlayabilme yeteneğidir. Ayrıca, mülkiyeti zaten mülkiyet sahibi olan veya mülklerinde önemli miktarda özsermayeye sahip olan yatırımcılara nakit artırma kredileri” sağlıyoruz. mali yardım almak için bugün bize e-posta gönderin: (plutocreditfinancier@gmail.com)

Avatar
pluto lorenzo 2018-06-28 22:47:47

Orijinal ve Hızlı Kredi mi arıyorsunuz? Kredi koşullarımız 6 ay ile 300 ay arasında değişmektedir ve faiz oranımız sadece% 4 faizle başlamaktadır. Güvenlik, mülkün kendisinde ve Borçer'in deneyime dayalı, projeyi zamanında ve bütçeyle tamamlayabilme yeteneğidir. Ayrıca, mülkiyeti zaten mülkiyet sahibi olan veya mülklerinde önemli miktarda özsermayeye sahip olan yatırımcılara nakit artırma kredileri” sağlıyoruz. mali yardım almak için bugün bize e-posta gönderin: (plutocreditfinancier@gmail.com)

Avatar
SelmaB 2018-07-03 21:32:46

Ne de yakışır o koltuğa.

Avatar
tom scott 2018-07-17 00:33:18

Finansal problemlerinizi çözmek için acil bir krediye ihtiyacınız var mı? İş kredileri, kişisel krediler, öğrenci kredileri, araç kredileri, avans kredileri, ev kredileri, banka kredileri ve faturalarınızı ödemek için kredi veriyoruz. Eğer ilgileniyorsanız lütfen bize ulaşın: (patfinanceloan01@gmail.com)
Whatspp numarası: +919066340641
İçtenlikle
Bay Tom Scott

Avatar
John Lisa 2018-07-27 12:54:55

Paraya ihtiyacınız var mı? İş veya Kişisel Krediye ihtiyacınız var mı? Şirketinizi yeniden finanse etmek istiyor musunuz? Şirketimiz yardım etmek için burada. Herhangi bir kişiye ve şirkete% 3 faiz oranıyla kredi veriyoruz. Bize şu adresten yanıt verin: daha fazla bilgi için johnlisaloncompany2003@gmail.com.

Sizden e-posta yoluyla yakında e-posta almayı umuyoruz.johnlisaloncompany2003@gmail.com

Avatar
MR: CHRISTIAN DAVID ŞARKI 2018-07-31 10:52:54

Finansal problemlerinizi çözmek için acil bir krediye ihtiyacınız var mı? Biz iş kredileri, kişisel krediler, ev kredileri, kredi kredileri, düğün kredileri, öğrenci kredileri, araç kredileri, banka kredileri ve faturaları ödemek için kredi sağlar. Ne kadar kötü olduğunu biliyorum
Kredi notu. Size hala gerekli kredi miktarını sunabiliriz. Kara listeye sahip müşteriler için de kredileri onaylıyoruz. Eğer ilgileniyorsanız, bizimle iletişime geçin ve "EMAIL (infosunloanservice24@gmail.com) için başvuruda bulunun.


İYİ DİLİM İLE
MR: CHRISTIAN DAVID ŞARKI
kredi servisi şirketi infosun
İLETİŞİM ELEKTRONİK POSTA :: bize: infosunloanservice24@gmail.com
WHATS-APP İLETİŞİM NUMARASI +918553623485

Avatar
Lutheran Hospital 2018-08-30 08:49:46

Bir böbrek satmak ister misin? Evet ise, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com aracılığıyla bizimle iletişime geçin, +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya whatsapp