banner845
Flaş Haber
Kapat

O HOCALARI PROTESTO EDİN!

Şirin Payzın ile Ne Oluyor? programına katılan İhsan Eliaçık, Türkiye'de bulunan bazı hadis kitaplarına ve televizyonlarda vaaz veren bir kısım hocalara eleştirilerde bulundu.

O HOCALARI PROTESTO EDİN!

Şirin Payzın ile Ne Oluyor? programına katılan İhsan Eliaçık, Türkiye'de bulunan bazı hadis kitaplarına ve televizyonlarda vaaz veren bir kısım hocalara eleştirilerde bulundu.

Tuncay
Tuncay
16 Ocak 2015 Cuma 12:18

  İşte Eliaçık'ın o çarpıcı ifadeleri...




yuzdeyuzhaber

Son Güncelleme: 16.01.2015 12:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
devrim ocak 2015-01-17 10:07:19

Ihsan hoca gibi insanlar daha da fazla olursa gerçekten Türkiye daha güzel olacak

Avatar
munzur fırat 2015-01-17 22:03:18

ihsan hoca gibi alimler çoğalmalı ve islamı kendini alim zanneden zırzoplara bırakmamalı

Avatar
kozmake 2015-01-17 17:07:23

islam'ın aydınlık yüzünü gösteren adam... senin gibiler var diye umudumuz var. allah sana zeval vermesin.

Avatar
Enis 2015-01-16 14:15:51

Dinlere inanan biri değilim ama bu adamın inancına saygım büyük;ahlakı her türlü din pratiğinin önünde gören,gerçek bir inanan bu adam.Herşeyden önce bir insan olduğunun farkında.

Avatar
hakkı 2015-01-16 13:15:51

ihsan hocanın sürekli tv lerde olması lazım müslümanlığı en iyi yorumlayan bütün müslüman alemin bunlara ihityacı var

Avatar
mehmet elbasi 2015-01-17 07:19:11

Ne olur bizi yobaz lardan kurtarın.

Avatar
Senem ozturk 2015-01-17 06:18:04

Sizingibi Aydin insanlara ihtiyacimiz var Hocam hele bu donem lutven konusun.

Avatar
Hasan KESKİN 2015-01-16 14:43:44

Sevgili Ihsan hocam, bahsedelen hocalar (yobaz hocalar) feta verirken minbere veya sandalyeye dayanarak yapıyorlar. Sizin gibi bilime kitaba dayanarak değil.