banner845
Anahtar Kelimeler
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
H.Cengiz Parlak 2018-03-19 15:04:04

Nerde O Allahin Günleri ?

Avatar
deniz 2018-03-20 15:50:17

slm emeğinize sağlık haberleri okuyoruz ama paylaş butonu yok neden paylaşamıyoruz? tşkler

Avatar
ziya 2018-03-20 14:28:52

HALT ETMİŞSİNİZ

Avatar
Ayşe 2018-03-20 17:31:33

Bence gerçekten doğruları duymak istiyorsak siz daha çok ses vermelisiniz ve daha yaygın yerlerde lütfen. Sevgiler. Keşke paylaş butonu da olsaydı.

Avatar
ÖMER KARADENİZ 2018-03-22 12:59:09

SAYIN AVAR SEN BU CESARETİ NERDEN ALIYORSUN TÜRK MİLLETİNİN İRADESİNİ MAHKEMEYE SUNMAYI BE DENSİZ ARKANDAKİ KİMLER BU BAYRAK BU EZAN DAİMA PAYİDAR KALACAK UŞAKLIK YAPMA BANU HANIM ...........?

Avatar
ali 2018-03-27 03:53:36

halt etmişsiniz asalaklar

Avatar